perjantai 23. helmikuuta 2018

Ihania arkikuvia!

Ihana Såfin Lapsiparkki -blogista haastoi minut jakamaan arkikuvia meidän elämästä ja tässä vastaukseni haasteeseen!

Blogin alkuaikoina kuvailin paljonkin kännykällä, oikeastaan kaikki kuvat, sillä tuolloin minulla ei ollut järjestelmäkameraa. Alun jälkeen kamera on vaihtunut paristi ja nykyään kuvailen oikeastaan kaikki kuvani näppärällä Olympuksellani.

Instagramiin lisäämäni kuvat ovat nykyään ainoastaan kameralla kuvattuja, kiitos erittäin helposti tapahtuvan kuvien siirron kamerasta kännykkään. Viime aikoina olen kuitenkin aktivoitunut instastoryn saralla ja sinne on ihanaa kuvata arkea ihan vaan kännykällä. Tässä onkin muutamia kuvia kuluneelta viikolta...

Ruokakuvat on monesti mun suosikkeja arkikuvattavista, tiedättekö miksi? Ne pysyy paikallaan, joten kuvaaminen  puhelimella onnistuu!

Eka kuva on mun lemppariruoka tältä viikolta: peruna-pinaatti-lohilaatikko! Simppeli, mutta niiiin herkullinen. Pinaattia meillä syötiin tällä viikolla myös salaattina, leivän päällä ja jopa pelkälteen kun se oli Alisan mielestä niin herkkua!




Pientä herkuttelua myös, nimittäin tehtiin pizzoja tortillapohjiin! Ne on helppo täyttää ja makukin on hyvä. Lisäksi jokainen saa tehdä mieleisensä pizzan. Mun pizzassa oli tällä kertaa pekonia, ananasta, sipulia, tomaattia ja mozzarellaa! Slurps!




Pannuleipä on iisi ja herkullinen iltapala tai lisuke esimerkiksi aasialaisen ruoan kera. Kuvat instastoryssa herätti sen verran paljon kyselyä, että huomenna täältä blogista löytyy ohje näihin!




Joskus on kiva kuvata Alisaakin kännykällä, vaikka se usein vaatiikin paikallaan pysymistä. Alisa on hyvin tietoinen tyylistään ja usein vaatevalinnat on oikein hyviä. Tästä asusta oli kyllä pakko ottaa kuva: pinkkiraidalliset housut, sininen tyllihame, goretexit ja vaaleanpunainen kissareppu... xD Oltiin menossa autopesuun, joten Alisa sai pitää asunsa...:D




Viimeiset pari viikkoa meillä on seurattu todella tiiviisti olympialaisia. Mä olen aikamoinen urheiluhullu, etenkin talvilajeja koskien. Arkea piristää myös kukat pöydillä.





Alisa antaa yleensä todella huonosti laittaa hiukset kiinni, vaikka hän kuitenkin haluaa pitää pitkät hiukset. Yritän kuitenkin aina laittaa edes ponnarin vaikka meillä kyllä sujuvasti päiväkodissakin tädit tykkää välillä tehdä lapsille kampauksia. Itse olen huono tekemään mitään sen kummempaa. Yhtenä aamuna Alisa kuitenkin halusi valita lettikirjasta kampauksen ja jotain siihen suuntaan sain toteutettua... Ehkä mä hiljalleen kehityn...:D





Arkikuvia haluaisin seuraavaksi nähdä teiltä:




Ihanaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua! <3

2 kommenttia:

  1. Kivaa että tartuit haasteeseen :) Tosi hienot letit oot tehnyt Alisalle. Mä oon ite niin surkea laittamaan tukkia, onneksi pojilla on nykyään kummallakin lyhyt tukka, että harjaaminen riittää. Heh :)

    VastaaPoista
  2. Haha, meilläkin on samantyylinen muoti kovaa huutoa, jos ei pukeutumiseen itse puutu😂

    VastaaPoista

Jätä toki kommenttia! :)