keskiviikko 24. toukokuuta 2017

Suosikit juuri nyt

Mitkä on mun suosikit tällä hetkellä? No se selviää tästä postauksesta!


Madventures
Huippua, että tämä mahtava sarja on taas alkanut uusintana. Katsomme Samulin kanssa sitä yhdessä ja matkakuume vain kasvaa! Jätkät on ihan käsittämättömän inspiroivia tyyppejä, mutta en mä ihan jokaiseen niiden juttuun lähtisi mukaan.



Instagram
Viime aikoina Instagram on ollut mun somekanavista aktiivisin ja ehdottomasti eniten aikaa mulla menee juuri sen ylläpitämiseen ja päivittämiseen. Kesää kohden tahti tuskin ainakaan hiljenee! Olen myös löytänyt paljon uusia ihania ja kauniita tilejä Instagramia selatessani, juuri nyt mun suosikkeja on lapsi-, ruoka- ja sisustusaiheiset tilit. Mun tilin löytää instasta nimellä @ilona_ihanvaantavismutsi.



Reino Nordin
Ihana ihana ihana Reino! En voi sille mitään, mutta biisi kuin biisi, niin kyllä uppoo! Siihen en ota kantaa, mitä heppu muuten sekoilee, mutta musiikki on. <3



Vaaleanpunainen
No se entinen inhokkiväri... Ensin Alisan vaatekaappi ja huone, sitten itselle takki, kodin muu sisustus... Entisestä inhokista on tullut suosikki!






Valokuvaaminen
Tämä menee aika yks yhteen tuon Instagramin kanssa. Tulee räpsittyä enemmän kuvia, kesä ja valo! <3


Sushi
Maistuuuuu! Voisin syödä pelkästään sushia juuri nyt!





Valoisat aamut
Herääminen ei tunnu yhtään niin kurjalta kun saa herätä ihanaan valoon. Parasta on jos ehtii juomaan aamukahvin kotona ja töihin kävellessä paistaa aurinko!



Koti & piha
Kevät ja kesä lisäävät mun innostusta sisustamiseen ja puutarhaan. Useamman kerran viikossa tuleekin toteutettua jokin uusi visio, mahtavaa!






Positiivisten asioiden listaaminen kuulemma lisää onnellisuutta, joten ainaisen negailun ja valittamisen sijaan on kiva hetkeksi keskittyä niihin pieniin positiivisiin asioihin joita elämässä on!



Mitkä on sun suosikit juuri nyt? :)

2 kommenttia:

  1. Kivoja asioita! <3

    Mäkin oon niin innoissani noista MadVentureista. Ne on niin huipputyyppejä :D

    Mukavaa alkanutta viikkoa! :)

    VastaaPoista

Jätä toki kommenttia! :)