keskiviikko 14. joulukuuta 2016

Lempi tv-ohjelmat

Mulle telkkarin katsominen on hyvä rentoutumiskeino ja katselenkin telkkaria joka päivä. Mun lemppari tv-ohjelmat on pääsääntöisesti kotimaisia, koska niiden seuraamiseen ei tarvitse keskittyä 100% vaan samalla voi esimerkiksi kirjoittaa blogia, kuten nyt tätä kirjoittaessani. Löytyy mun lemppareista toki ulkomaisiakin sarjoja. Kokosin teille nyt listaa mun suosikeista tällä hetkellä, sekä sellaisia joille toivoisin jatkoa tulevaisuudessa.



Suosikit nyt:


Salkkarit
En tiiä onko tää ultimaattisen ja kaikkien aikojen mahtavin tv-sarja vai seuraanko sitä vain tottumuksesta, mutta joka ilta 19.30 olen ruudun ääressä.

Emmerdale
Tämä on  mun suosikki niistä ulkomaalaisista sarjoista, mitä seuraan. Tää on siirtynyt vähän niinku äidin kautta myös mun ohjelmistoon. Äitini on sarjan suuri fani ja siksi olen sitä vuosien saatossa joutunut seuraamaan ja lopulta seurasin sitä ihan vapaaehtoisesti.

Uusi päivä
Kotimaiset sarjat on mun heikkous kuten todettua ja niinpä seuraan tätäkin. Uusi päivä on sopivan realistista, mutta kevyttä. 

Kotikatsomo
Pidin tätä joskus ihan vanhojen ihmisten juttuna, mutta sittemmin olen huomannut, että sunnuntai-iltana tulee loistavia minisarjoja. Etenkin tällä hetkellä tuleva Sorjonen on huippu.

Huutokauppakeisari
Pidin tätäkin ohjelmaa ensin sellaisena "kuka hitto sitä katsoo!?" -ohjelmana, mutta sittemmin sortunut itse seuraamaan kyseistä sarjaa. Hauskaa viihdettä ja sellainen hyvän mielen ohjelma, lisäksi mua kiehtoo vanhat tavarat, joten on mielenkiintoista seurata ohjelmaa myös siltä pohjalta.

Downshiftaajat
Yksi uusimpia lemppareitani, Jussi Vatanen on mun lemppareista lempparein näyttelijä joten siksi ajauduin tämänkin sarjan pariin. Kiinnostava aihe ja hauskat näyttelijät, sopiva sekoitus.

Kimmo
No koska Jussi Vatanen. ;)

Nämä haluaisin takaisin telkkariin:


Klikkaa mua
Mahtavin sarja ehkä ikinä! <3

Ex-Onnelliset
Klikkaa mua on ehkä yks mun kaikkien aikojen suosikkeja ja kaipailen sille edelleen jatkoa. Johanna Vuoksenmaan Ex-Onnelliset oli kuitenkin hyvä korvike ja katsoinkin sen joka maanantai. Sarjassa oli mun mielestä mahtava aihe ja ihanat hahmot. Jostain syystä tulin tosi hyvälle tuulelle kun katson sitä. Essi Hellenin hahmo on mun ehdoton lempparihihhuli. Voisko tälle pliiiiis saada lisää jatkoa?

Roba
Poliisisarjat on aina olleet mun lemppareita ja niin on alusta asti ollut Robakin. Jännittävä sarja ja sopivasti huumoria. Nyt heti lisää jatkoa!

Nousuvesi
Yks niistä harvoista ulkomaalaisista sarjoista, joita olen seurannut. Koukuttava sarja. Ruotsalaiset vaan osaa! Tälle on kuulemma tulossa jatkoa, jee!

Kumman kaa
Tälle huippusarjalle tuskin koskaan tulee enää jatkoa, mutta onneksi tämä tulee jatkuvasti uusintana, katson joka kerta ja osaan jaksot ulkoa!


Totta kai mä telkkarista seuraan muitakin sarjoja, mutta tässä muutama ylitse muiden. Hyvässä tv-ohjelmassa on aina se, että se herättää mussa tunteita. Jos ohjelman loppuessa hymyilen, sarja on onnistunut. Jos se saa mut ajattelemaan tai odottamaan jännittyneenä seuraava jaksoa, se on onnistunut. Hyvä tv-sarja toimii mulle rentouttajana ja parhaimmillaan nollaa aivot ja ajatukset. Monet sarjat valikoituu suosikeiksi sattumalta fiilispohjalta ja toisista taas tiedän jo ennakkomainoksista, että se on mun juttu.

Löytyykö listalta teidän lemppareita vai meneekö meillä maut ihan ristiin? :)

Kivaa keskiviikkoa! <3

2 kommenttia:

  1. Meillä katsotaan kyllä Kimmoa - se on ihan paras! <3 Muuten seuraamme yhdessä miehen kanssa jenkki-sarjoja kuten Billions, House of Lies ja Ratkaisija.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kimmo on! :) Tota Ratkaisijaa olenkin joskus katsonut ja on mielenkiintoinen! :)

      Poista

Jätä toki kommenttia! :)