maanantai 15. helmikuuta 2016

Weekend

Tällä hetkellä mä istun varmaan töissä ja opiskelen vakuutuksista kaiken mahdollisen. Ennen kuin voin kertoa teille meidän uudesta arjesta, palataan vielä hetkeksi viikonlopun tunnelmiin. Tämä on jo perinteeksi muodostunut postaus. Koko aikaa en jaksanut olla kamera kädessä, sillä halusin keskittyä perheeseeni. Muutamia räpsäisyjä tuli kuitenkin ikuistettua.

Samuli ja Alisa olivat lauantaiaamuna heränneet sohvalta, koska Samuli oli nukahtanut siihen nukuttaessaan Alisaa uudelleen uneen yöllä. Niimpä minä sain nukkua yksin meidän sängyssä ja aamulla sain vielä lisäksi nukkua hieman pidempään. Luksusta!

Herättyäni Samuli lähti käymään parturissa ja itse jäin Alisan kanssa kotiin nauttimaan aamupalasta. Huomasin muuten juuri, että mulla on aina kuvissa tuo sama muumimuki. :D Vissiin sitä tulee käytettyä eniten kun se jää aina pesun jälkeen etummaiseksi kaappiin. Oon nykyään ihan koukussa tulppaaneihin, ostan niitä joka viikko uuden kimpun kaupasta. Ne on vaan niin kauniita ja tuo eloa sisustukseen.





Kun Samuli tuli parturista, he menivät Alisan kanssa päiväunille. Itse jäin tekemään ennakkotehtäviä koulutustani varten. Yllättävän hyvin osasin entuudestaan vakuutusten perusasioita, mutta varmasti tulevan kahden viikon aikana tulen oppimaan paaaaaaljon lisää. 


En varsinaisesti jaksanut koko viikonloppuna tehdä ruokaa, siksi onkin hassua, että puolet näistä kuvista on ruokakuvia. :D Meillä syötiin lauantaina edellisen päivän ruokaa, mutta valmistin jälkkäriksi passionhedelmäpossetit. Olen ennen tehnyt limestä, mutta tämä passion oli myös hyvää! :) Illalla Samulin kaveri tuli vielä käymään meillä ja tarjoilin mun lempparia eli Brie-juustoa.




Sunnuntaiaamuna tarjoiltiin ystävänpäiväbrunssi. Mä oon tykästynyt näihin viikonlopun myöhäisiin aamiaisiin ja aion jatkossakin välillä hemmotella mun rakkaita brunssilla. Aamu alkoi kivasti ja oltiin kylläisiä pitkälle iltapäivään. Tällä kertaa tein vaihtelun vuoksi vähän erilaisia safkoja kuin viimeksi. 





Iltapäivällä lähdettiin käymään Pöytyällä. Käytiin kahvittelemassa Alisan kummisedän luona ja samalla Alisa pääsi katsomaan poneja. Tosin Alisa väitti niiden olevan kissoja. :D Käytiin myös anoppilassa mammaa moikkaamassa ja napattiin samalla parit kuvat meistä. <3




 Loppuilta meni ihan vaan ollessa ja viimeisiä valmisteluita tehden. Hyvissä ajoin nukkumaan ja pirteänä uuteen viikkoon!

Seuraavan kerran palataankin sitten jo uusin jutuin!
Hyvää alkanutta viikkoa! <3





2 kommenttia:

  1. Ihanan pirteitä ja raikkaita kuvia :) Tykästyin sun rentoon kirjoitus tyyliin joten jään seurailemaan!

    VastaaPoista

Jätä toki kommenttia! :)