lauantai 27. helmikuuta 2016

Vihdoinkin viikonloppu!

HUUUUUUUUUUUH! Vihdoinkin ollaan viikonlopussa. Viikonloppuja odottaa nykyään niin paljon enemmän kuin ennen.

Tällä viikolla pääsin ensimmäistä kertaa todella tekemään sitä työtä, jota tulen tekemään jatkossa. Tietenkin mulla edelleen jatkuu koulutus, mutta nyt päästiin jo tekemään käytäntöä teorian sijaan. Ja edelleen voin todeta, että TYKKÄÄN! Työ on monipuolista ja haastavaa, eivätkä päivät ole ikinä samanlaisia. Tuntuu myös, että työpäivät juoksevat nopeasti ohi. Se on kivaa, ei tule aika pitkäksi. Loppuviikkoa kohden olen kuitenkin aika väsynyt, joten viikonloppu tulee tarpeeseen!


Ilman kommelluksia ei tästäkään viikosta selvitty. Tiistai-iltana päätin taas tehdä öljy-sokeri kuorinnan päänahalleni ja vaikka pesin hiukseni tämän jälkeen kolme kertaa, keskiviikkona heräsin kunnon rasvalettinä! Huh, ei paljoa naurattanut, varsinkin kun mulla ei ollut aikaa käydä suihkussa ja kuivata hiuksia. Ei muuta kuin kuivashamppoota päähän ja hiukset ponnarille! Nyt mua jo naurattaa, sillon aamulla ei todellakaan. :D



Toinen kommellus sattui eilen, kun vanhempani olivat täällä. He olivat hakeneet Alisan hoidosta ja isälläni oli asioita hoidettavana täällä Turussa. Heidän piti lähtiessään napata yksi tärkeä juttu mukaan, mutta tietenkin se unohtui! Heidän lähdöstään oli kulunut vartti kun huomasin asian ja rupesin äkkiä soittamaan heille, mutta tietenkin mun kännykän yhteydet kaatui juuri silloin! Samulikaan ei ollut sisällä, niimpä lähettelin viestejä vähän jokaiselle ja vähän jokaista kanavaa käyttäen kunnes sain äitini kiinni. Onneksi hekin olivat huomanneet unohduksen ja kääntyneet jo takaisin. Tuli kyllä orpo olo ilman toimivia yhteyksiä, olin ihan paniikissa kuinka toimia. :D

Tulevat viikot aiheuttavat meille ajateltua enemmän ongelmia Alisan hoitokuvioiden kanssa, meillä hieman menee työajat päiväkodin kanssa ristiin, koska mun työt jatkuukin ajateltua pitempään tällä aikataululla. Alkuviikko meni aika stressatessa, mutta onneksi ihanat sukulaiset ja ystävät hokivat mulle, että me hoidetaan tää! Nyt mä jo vähän uskonkin, että kyllä tästä selvitään, suunnitellaan viikko kerrallaan!


Kesälle sain iloisen yllätyksen, kun mulla onkin kolme viikkoa kesälomaa elokuussa! Eli Alisa saa olla kesällä ruhtinaalliset 2,5kk kotona. Ensi viikollakin Alisalla on vain kolme hoitopäivää, kiitos siskoni ja äitini.

Tänä viikonloppuna meillä nautitaan siivouksesta, auringosta, perheestä ja kiireettömyydestä, jee! :)

Ihanaa viikonloppua! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommenttia! :)