keskiviikko 20. tammikuuta 2016

Mun kosmetiikkavinkki: Cien

Jos pidät kalliista ja hyvästä kosmetiikasta, skippaa tää. Jos taas tykkäät edullisesta ja hyvästä kosmetiikasta niin mulla on vinkata sulle hyvä tuotemerkki.

Mä oon niin pihi mitä kosmetiikkaan tulee, etten useinkaan raaski ostaa mitään kalliita rasvoja tai muita mömmöjä. Onneksi mulla on kyllä melko hyvä iho, joten ei mun koskaan ole tarvinnut ihan hirveesti kosmetiikkaan panostaakaan sen takia. Toki nyt kun ikää tulee lisää (kuulostaa kamalalta mun korvaan), on tietenkin ihan hyvä hoitaa ihoa. Tosin mua ei haittais jos näyttäisin pikkasen vanhemmalta kuin 13v...

Yhtenä päivänä olin ostoksilla Lidlissä ja silmiini osui kasvorasva muutaman euron hintaan. Olin jo pitkään rasvaillut millon milläkin perusvoiteella, koska varsinainen kasvorasvani oli loppunut aikaa sitten. Päätin ottaa kokeiluun mitä tällä saksalaismarketin halppisrasvalla olisi tarjota mun kasvoille. Ajattelin, ettei ainakaan tulisi suurta tappiota jos tuote osoittautuisikin ihan fiaskoksi.


Mä olin ihan ällikällä lyöty, tämä halppisrasva on ihan sairaan hyvää! Sopivan paksua, mutta imeytyy hyvin ja iho on sopivan kostea ja pehmeä. Lyö laudalta vähän kalliimmatkin voiteet. Jälkeenpäin kuulin, että nämä Cien-merkin tuotteet ovat testeissä oikeastikin lyöneet kalliita merkkituotteita.

Tämän jälkeen olen aina vanhan tuotteen loppuessa vaihtanut Cien-merkin tuotteisiin ja tyytyväinen olen ollut ihan jokaiseen. Ja ei, en ole ryhtynyt saksalaisen markettiketjun kanssa yhteistyöhön, halusin todella vaan vinkata teille, että joskus halpakin voi olla hyvää!


Muun muassa tämä silmänympärysvoide on yksi lemppareistani. Käytön aloitettuani silmänympärykseni eivät ole kärsineet enää ollenkaan kuivuudesta. Samoin pidän tuosta kasvovedestä ja siinä on todella hyvä annostelupumppusysteemi, joten sitä tulee pullosta otettua kerrallaan vain sen verran kuin tarvis, siitä erityisen iso plussa.



Tuotteet ovat ihanan mietoja, mutta hyviä tuoksultaan. Aion jatkossakin kasvattaa kokoelmaani ja suosittelen kyllä teillekin! Aina ei tarvitse maksaa itseään kipeäksi. 

Mietin hetken kehtaanko tällaista halpakosmetiikkapostausta julkaistakaan, kun useat blogit ovat täynnä mitä kalliimpia voiteita ja mömmöjä. Toisaalta, mitä väliä! Mä olen vaan tyytyväinen jos joku teistä tän postauksen kautta tutustuu näihin tuotteisiin ja on tyytyväinen! :)

Oliko nämä tuotteet teille entuudestaan tuttuja? :)

Ps. Kiitos todella paljon edelliseen postaukseen kommentoineille ja kaikille sen lukeneille! Ihanaa, että myös isät löysivät kommentoimaan blogiini ja ilmeisesti aihe kiinnosti kävijämäärästä päätellen ihmisiä! <3

4 kommenttia:

  1. Just eilen ostin ton kasvorasvan kun siitä kerran juteltiin ja vanha pääs loppumaan. Ainakin aamusta tähän asti mun rutikuiva iho on pysyny kosteutettuna. :) Peukkuja siis täältäkin!

    VastaaPoista
  2. Kiitti vinkistä! Mukavaa päivää!

    VastaaPoista
  3. Just äsken palasin Lidlistä ja ostin tuon silmänympärysvoiteen. Olen lukenut myönteisiä uutisia Lidlin rasvoista, kuten varmasti moni muukin, ja ajattelin kokeilla aluksi tällä. Siinä kun luki Q10 ja hyaluronihappo, niin arvelin, että se varmaan sopii tällaiselle ikälopullekin. Monenlaisia tuotteita on tullut kokeiltua, mutta tämä kokeilu ei ainakaan vie konkurssiin!

    VastaaPoista

Jätä toki kommenttia! :)