sunnuntai 27. joulukuuta 2015

Kato mua! Kato mua! Kato mua!

Tässä postauksessa käsitellään mistä kaikkialta mun blogin löytää ja missä voit mua seurata. Oon ihan hämmentynyt siitä, kuinka paljon mun blogissa on päivittäin kävijöitä. Ajattelin  alkuun, et hyvä jos täällä pari kaveria ja sukulaiset käy lukemassa, mut ilmeisesti joku muukin on tänne löytänyt, kiitos siitä! <3 Musta olis kuitenkin kiva itsekin nähdä ketä täällä käy lukemassa, joten jos sulta löytyy gmailin tai googlen tunnarit, liity mun blogin lukijaksi tuolta sivupalkista löytyvän "liity tähän sivustoon" napin kautta.

Facebookissa TÄÄLTÄ!
blogilla on oma sivu, josta kannattaa käydä tykkäämässä niin pystyt ajantasalla. Sivu löytyy 

Instagramissa mut löytää nimellä ilonalaine

Blogit.fi sivustolta mut löytää myös TÄÄLTÄ!

Bloglovinista löydätte mut TÄÄLTÄ!

Sekä Blogipolusta taas TÄÄLTÄ!

Vaikka mun blogia voi lukea ja kommentoida ihan anonyymisti, olisi silti kiva saada lukijoille kasvot. :) Ja muistakaa tosiaan kommentoida myös blogissa, facebookissa tai ihan missä vaan. Pyrin aina vastaamaan kommentteihin mahdollisimman nopeasti ja ne piristää mun päivää kovasti. :)

Kiitos vielä kerran kaikille teille, jotka olette löytäneet mun blogiin ja toivottavasti viihdytte jatkossakin!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommenttia! :)