tiistai 22. joulukuuta 2015

Joulun aakkoset

A Aattoaamu - Se tunnelma kun herää jouluaattoon. Telkkari päälle ja riisipuuro tulille.
B Bloggaus - Vaikken blogia ajatellut jouluna päivittää, on kuitenkin kiva kuvata tulevia postauksia varten kuvia meidän joulusta.
C Christmas - Mun viime aikojen käytetyin #hastag instagramissa. Kuinka niin jouluihminen? :D
DIY - Ennen joulua on kiva näperrellä kaikenlaista. Tänä jouluna oon ehtinyt tekemään itse tavallista enemmän.
E Elokuvat - Jouluna tulee paljon hyviä elokuvia, niitä on sitten kiva katsella peiton alla sohvan nurkasta.


F Fazer - Juliakarkit. Joulu ei oo mitään ilman Julioita.
G Graavilohi - Mun ehdoton lemppari joulupöydässä.
H Hyvä tahto - Tän joulun teema. Jouluna pitää yrittää tehdä hyvää läheisille ja muille ihmisille.
I Ihmiset - Läheiset tekee joulun.
J Joulupukin kuumalinja - Pakko nähdä joka joulu!


K Kinkku - Kinkkua ja sinappia.
L Lahjat - Edelleen jännittävintä joulussa. Mitä löytyy omista paketeista ja mitä saajat tykkää mun antamista lahjoista.
M Mielenrauha - hyvä fiilis, ei stressiä.

N Nasse - Eli Samuli eli <3

O Onnellisuus - Joulu on onnellista aikaa.



P Pöytyä - Tänä jouluna mennään aattoiltana Samulin vanhempien luokse.
Q Quusi - eli kuusi. Tuoksuu ja näyttää joululta.
R Rakkaus - <3
S Siika - toinen lempikala joulupöydässä.
T Televisio. Jouluna telkkarista tulee ihania ohjelmia ja elokuvia, jotka on pakko nähdä.



U Uusi vuosi - Pikkuhiljaa mieleen hiipii vuosi 2016. Uusi vuosi-uudet kujeet.

V Valot - jouluvalot = tunnelma.

W White Christmas - Taitaa jäädä meillä tänä vuonna haaveeksi. :)

X XMAS - Oon aina ollu amerikkalaisen joulun fani, siitä asti kun lapsena näin Yksin kotona -elokuvat. Joku vuosi mä vielä vietän joulun Jenkeissä.
Y Yllätykset - Lahjat, jotka yllättävät ovat erityisen kivoja. Kiva saada lahjoja joita ei ole yhtään osannut odottaa.



Z ZZzz - Pitkät yöunet. Mahtaako onnistua? :) 
Å Åbo - Turku, virallinen joulukaupunki ja mun koti!
Ä Äiti - Äiti vaan kuuluu jouluun. :)
Ö Öinen valvominen - Jouluna valvotaan ja katsotaan telkkarista elokuvia.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommenttia! :)