lauantai 12. joulukuuta 2015

Joulukorttitehtailua

Meni vähän viime hetkeen taas joulukortit, kun maanantaina tarvii jo lähettää mutta ehdinpä silti. En erityisemmin pidä askartelusta, joten olin valinnut todella helpon mallin tänäkin vuonna. Vaikkei askartelu ole ihan mun juttu, tykkään kuitenkin joulukortit tehdä itse ja näin olen tehnytkin joka vuosi.


Viime vuodesta mulla oli vielä jäljellä kartonkia, josta tein kuusen rungon ja lisäksi pehmokohotarroja, joilla kiinnitin kuuset kortteihin. Olin ensin ajatellut tehdä kuusen vihreästä aaltopahvista, mutta enhän mä semmosta mistään löytänyt, joten korteista tuli sitten astetta enemmän bling bling.  Tykkään käyttää noita valmiita tekstitarroja, koska niillä saa kortista siistimmän näköisen kuin jos itse kirjoittaisin. Ja kukaan ei huomaa, että tarrat on vinossa kun liimaa ne tarkoituksella muka hienosti vinoon. ;D



Tämä oli alkuperäinen ideani, mutta jotenkin se näytti kovin tyhjältä. Mietin hetken kuinka saisin siihen jotain lisää, kunnes muistin, että jossain laatikoideni syövereissä pitäisi olla tähtileikkuri. Niimpä painelin sillä muutamat tähdet kulmaan.


Kortit oli siis todella helppo ja nopea valmistaa, joten nyt niitä onkin jos iso pinollinen lähetettäväksi.
Tämmöset kortit meillä tänä vuonna. Teittekö te itse kortit vai ostitteko valmiina? Vai lähetättekö kortteja ollenkaan? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommenttia! :)