lauantai 19. joulukuuta 2015

(10+1) x OUTO

Viime postaukset ovat olleet niin synkkiä, joten vähän kevyempää aihetta tänään. Nyt paljastan 11 erikoista juttua itsestäni. :D

1. Jos mulla ei oo sukkia jalassa ja makaan sohvalla/sängyssä, mun varpaiden päällä on pakko olla peitto tai jotain. Pelkään, että joku kutittaa mun jalkapohjia jos pidän niitä ilman.

2. En juuri koskaan kutsu oikeasti Samulia Samuliksi vaan aina hänen lempinimellään. Ja niin kutsuu 98% muistakin ihmisistä. Oon joskus ihan tosissani miettiny "kuka hiton Samuli?" Siksi onkin hassua kirjoittaa blogiin Samulista. :D

3. Tää on tosi outo. Jos istun autossa matkustajana niin välillä seuraan aurauskeppejä ja nousen mielessäni ilman aina niiden kohdalla, ihan kun menisin niiden yli. Vaikeaa selittää, mut ihan pöhkö juttu. :D

4. Jos oon ärsyyntynyt jostain asiasta, ajattelen välillä tahallani kaikkia paljon ikävämpiä asioita ja sen jälkeen olen hetken aikaa tosi vihainen, kunnes lepyn yhtä nopeesti. Samuli arvostaa tätä piirrettä varmaan paljon.

5. Pelkään ihan hulluna lintuja.

6. Syödessä jätän aina parhaat viimeiseksi, että ruoasta jää mahdollisimman hyvä maku.

7. Googlaan ja selvitän jatkuvasti asioita, en koskaan lähde ulkomaille tai mene mihkään tapahtumaan, jossen oo selvittänyt ensin mahdollisimman paljon etukäteen. Oon utelias ja haluan olla perillä asioista, en kauheasti pidä yllätyksistä.

8. En oo ikinä nähny yhtään Star Wars elokuvaa.

9. Innostun käsittämättömän usein ja helposti. Onneks nykyään harkitsen hetken ennen kun suinpäin hyökkään jokaisen asian kimppuun.

10. Mä yritän aina ajaa niin, että liikennevaloihin jäätäessä olisin ensimmäisenä. Haluun aina olla nopein valoista lähtijä. :D

11. Liukuportaita mennessä, kun pidän kaiteesta kiinni mun on pakko nostaa kättä ja irrottaa kaiteesta nissä kohdin kun on ne lasien raot.


Kun nää tälleen kirjottaa ylös, niin oon mä kyllä varsin outo ihminen. :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommenttia! :)